Dům na bázi dřeva

Tisk

Značka kvality: KVALITNÍ FIRMA - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY

Dagmar Šimonová | Pátek, 20. duben 2012 |

Přidat na Seznam.cz

Na veletrhu FOR ARCH 2011 byly vítězům veletržních soutěží věnovány atraktivní ceny od jedenácti certifikovaných držitelů značky KVALITNÍ FIRMA - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKYU příležitosti veletrhů IBF, SHK a Mobitex Brno vás srdečně zveme na slavnostní předávání certifikátů držitelům prestižní značky KVALITNÍ FIRMA - OVERENO ZÁKAZNÍKY, které se uskuteční ve středu 25.4.2012 od 13.00 hod. v pavilonu V na stánku APC Asociace č. 042. Pozvánku si můžete prohlédnout pdfZDE.

 

Co značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY vlastně znamená?

Slavnostní předávání u příležitosti veletrhů Střechy pláště izolace, Stavba a Výtahy Ostrava, Certifikát díky vynikajícímu hodnocení od svých zákazníků získal Ing. Martin Hartmann, jednatel společnosti ELTEMIX s.r.o. KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY je certifikace firem na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Nezbytně nutnou podmínkou certifikace je dosažení hodnotícího kritéria do 1,5. V referenční analýze, jež je součástí procesu certifikace, předmětné firmy dosáhly velmi dobrého výsledku, splnily hodnotící kritérium, což znamená, že svoji práci odvádějí kvalitně, komunikují se svými zákazníky a v případě problémů tyto řeší ve prospěch zákazníka. Značku tedy udělují samotní zákazníci.

Značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY není nálepka, kterou si mohou firmy koupit!

Na veletrhu Střechy Praha 2012 se předával certifikát KVALITNÍ FIRMA vystavující společnosti Střechy VRŇATA & ŽÁČIK s.r.o.Je to značka, která pomáhá firmám a živnostníkům zlepšovat slabá místa a zákazníkům říká, že za své peníze dostanou odpovídající kvalitu. Tato certifikace vychází z prvotní myšlenky partnerské organizace The Better Business Bureau, založené v USA již v roce 1912, která byla hlavní inspirací při přípravě české certifikace.

 

Značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY garantuje důvěryhodnost, objektivní hodnocení certifikované firmy a především kvalitu poskytovaných služeb. Firmy se navíc zavázaly dodržovat etický kodex.

Na rozdíl od standardních certifikací se program nezaměřuje na vnitropodnikové procesy, ale zkoumá spokojenost zákazníků za aktuální rok v následujících oblastech:

  • Kvalita dodaných výrobků
  • Kvalita poskytovaných služeb
  • Kvalita komunikace
  • Chování pracovníků
  • Dodržování dohod
  • Řešení případných problémů

Líbil se Vám článek?

Proč jste na portále DŘEVO&stavby?

gotop