Značka kvality: KVALITNÍ FIRMA - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY
Dagmar Šimonová | Pátek, 20. duben 2012 |
U příležitosti veletrhů IBF, SHK a Mobitex Brno vás srdečně zveme na slavnostní předávání certifikátů držitelům prestižní značky KVALITNÍ FIRMA - OVERENO ZÁKAZNÍKY, které se uskuteční ve středu 25.4.2012 od 13.00 hod. v pavilonu V na stánku APC Asociace č. 042. Pozvánku si můžete prohlédnout ZDE.
Co značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY vlastně znamená?
KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY je certifikace firem na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Nezbytně nutnou podmínkou certifikace je dosažení hodnotícího kritéria do 1,5. V referenční analýze, jež je součástí procesu certifikace, předmětné firmy dosáhly velmi dobrého výsledku, splnily hodnotící kritérium, což znamená, že svoji práci odvádějí kvalitně, komunikují se svými zákazníky a v případě problémů tyto řeší ve prospěch zákazníka. Značku tedy udělují samotní zákazníci.
Značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY není nálepka, kterou si mohou firmy koupit!
Je to značka, která pomáhá firmám a živnostníkům zlepšovat slabá místa a zákazníkům říká, že za své peníze dostanou odpovídající kvalitu. Tato certifikace vychází z prvotní myšlenky partnerské organizace The Better Business Bureau, založené v USA již v roce 1912, která byla hlavní inspirací při přípravě české certifikace.
Značka KVALITNÍ FIRMA – OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY garantuje důvěryhodnost, objektivní hodnocení certifikované firmy a především kvalitu poskytovaných služeb. Firmy se navíc zavázaly dodržovat etický kodex.
Na rozdíl od standardních certifikací se program nezaměřuje na vnitropodnikové procesy, ale zkoumá spokojenost zákazníků za aktuální rok v následujících oblastech:
- Kvalita dodaných výrobků
- Kvalita poskytovaných služeb
- Kvalita komunikace
- Chování pracovníků
- Dodržování dohod
- Řešení případných problémů